מוקדי שירות ב 2023 – הדרך החדשה לשפר ביצועים

עולם ה Call center מלא בפתרונות וחידושים ולכן חברות רבות שואפות להציע פתרונות יחודיים מודולריים בשביל להתאים לצורכים של קהלי היעד שלהן. במיוחד עבורכם, אספנו כמה מהפתרונות החמים והמתקדמים ביותר, שיעזרו לכם להבין איפה נמצאת תעשיית ה Call center כיום ולאן היא שואפת להתקדם.

שיתוף המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
  • מערכת ניהול מוקד ו-IVR) – Interactive Voice Response)

זו אחת המערכות המתקדמות ביותר בתעשייה, מערכת אשר ממשיכה להתחדש כל הזמן וחברות רבות עוסקות בלהשיג יתרון מחידושים שיוצאים.

מערכת זו תעזור לכם לעצב את מסע הלקוח בקלות – לנתב את השיחות לתורים ונציגים המתאימים ולייעל את המשאב האנושי היקר הקיים בחברה שלכם.

  • מוקד טלפוני מרחוק (Remote)

כאשר רבים מאיתנו מדמיינים מוקד שירות, אנו רואים עובדים רבים יושבים בתאים קטנים ומופרדים המנהלים שיחות עם לקוחות בו זמנית. היום, חברות רבות בוחרות באופן עבודה הברידי.

המוקדן/ית עובד/ת מהבית ובעזרת ציוד איכותי ומערכות מתקדמות הם יכולים לנהל שיחות עם לקוחות מהבית או כל מקום אחר באופן נוח ושקט – אופן עבודה זה, חוסך משאבים ושטח רב ממשרדי חברות המפעילות מוקדי שירות.

למרות המרחק הפיזי, בזכות טכנולוגיות מתקדמות, לחברה ולמנהלי המוקד יש שליטה מלאה בכל אשר קורה במוקד.

  • שימוש בענן

בשנים האחרונות, שימוש בענן נעשה פופולרי בתחומים טכנולוגיים רבים. לאחרונה אנו רואים מוקדי שירות רבים המשתמשים בתוכנות אשר משמרות את המידע בענן, לצורת עבודה זו יתרונות רבים:

  •  כאשר כל המידע מופיע בענן ומערכת ניהול המוקד שומרת מידע על לקוחות ונתוני שיחה, מוקד השירות לא מחוייב במיקום פיזי אחד.
  • כמו כן, אופן ניהול ושליפת המידע נוח, יעיל ומדויק יותר מתמיד.

תחום מוקדי השירות משתפר ומתקדם כל הזמן לעבר סיפוק חוויית משתמש טובה יותר, חסכון במשאבים וניהול מידע בצורות יעילות יותר ויותר תוך חסכון כלכלי ושימוש נכון בכח אדם.

רוצים להתקדם גם? 

הירשמו עכשיו לפרטים נוספים על הפתרונות של ASPIRE 

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך

4 יתרונות בעבודה עם מערכת לשיפור ביצועי מוקד השירות שלכם

בעידן בו חברות גדולות משקיעות מאמצים טכנולוגיים רבים במטרה לשפר את חוויית המשתמש במוצר שלהם ולספק את השירות הטוב ביותר ללקוח, ייעול מוקד השירות הטלפוני הוא פעולה שאם החברה שלכם עדיין לא עושה, אתם כנראה מפסידים הרבה לקוחות חדשים ומתקשים לשמר לקוחות קיימים.

מוקדי שירות ב 2023 – הדרך החדשה לשפר ביצועים

עולם ה Call center מלא בפתרונות וחידושים ולכן חברות רבות שואפות להציע פתרונות יחודיים מודולריים בשביל להתאים לצורכים של קהלי היעד שלהן.
במיוחד עבורכם, אספנו כמה מהפתרונות החמים והמתקדמים ביותר, שיעזרו לכם להבין איפה נמצאת תעשיית ה Call center כיום ולאן היא שואפת להתקדם.